Fixar och donar

Igår hann jag inte med nåt blogginlägg då det kändes som att det var fullt upp hela dagen, men såna dagar är bara underbara!

Jag & Cornelia åt middag hos mina föräldrar igår och då planerade jag & mamma vilka sånger som skulle vara med i hennes sånghäften inför hennes 50års fest som är om lite mindre än 2 veckor.
Sen när jag kom hem från dem så satt jag mig och fixade och donade med häfterna som nu är klara. Nu är vi redo för lite allsång ;)

Idag kommer det jord till gården så J har fullt upp med att köra traktor och göra snyggt. Målet för idag är att till och med gräsfröna ska hinnas planteras. 
Så jag & Cornelia flyt fältet idag och åker in till stan där vi ska möta upp min mamma för lite shopping.



Kommentarer
Postat av: Fiffi

Vilken mysig blogg och STORT GRATTIS till erat lilla mirakel, Cornelia!

2011-07-11 @ 12:40:33
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Tack snälla! :)



Det gick bra för Kevin att vara hoss farfar, lite ledsen hade han varit men inte hela tiden, tack och lov. Å precis som du säger är det ju nyttigt för di små liven att även bli passade utav nån annan än mamma och pappa ibland. :)



Ja men ska du det lär du ju ta dig en kik på Liverpoolen. :) Kevin premiäråkte i den idag och han tycktes gilla att åka framåt. Man ser ju så mycket mer då. :)



En "ta dagen som den kommer" semester hemmavid behöver inte vara fy skam den heller. :)



KRAM

2011-07-11 @ 19:01:07
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja visst är det härligt.. Även om man ibland hade önskat att man fick sova till iaf 8. :)

Jag shoppade på Pop. Hittade du något fint i stan? KRam

2011-07-12 @ 14:18:29
URL: http://annasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback