Shoppingsugen

Jag har nyss kommit hem från kalaset som jag tyvärr var tvungen att lämna tidigare. Jag mår inte alls bra, mår illa och känner mig helt slut. Värmen har satt sina spår tyvärr, men jag har mig själv att skylla då jag har druckit alldeles för lite.
Sitter nu här inne och bara tar det lugnt.

Hamnade av nån konstig anledning framför datorn, ovanligt eller hur?!
Hur som helst så kom jag in på lindex hemsida och kika där lite grann. Jag märker att det var längesen jag har varit på stan för de har fått in riktigt snygga saker, som de här tex


Klänning 149:-


Tunika 99:-

Sen behöver man ju alltid helsvarta långärmadebodysar och byxor till hösten/vintern, så nu tycker jag att det är dags för Lindex att skicka ut några rabattkuponger, 30% på ett helt köp hade inte suttit dåligt, eller handla för 300kr och få 100kr rabatt. För visst var det längesen man fick några kuponger nu?!


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Hej!



Ja visst är den fin! :)

Den kostar 2499 tror jag..VI fick lite rabatt då vi tog visningsexemplaret eftersom vi ville ha vagnen ganska så snabbt! :)



En bra och prisvärd vagn, lite som ett mellanting mellan en vanlig och en sulky/paraplyvagn.! :)



Lindex har alltid en massa fint tycker jag! :)



KEAM

2011-07-11 @ 06:49:39
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

hihihi Shoppingsugen är jag jämt

2011-07-12 @ 08:30:26
URL: http://saratilling.se
Postat av: Ida & Jouline

Åh vilka underbara kläder =)

2011-07-14 @ 10:23:06
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback