Skönt

Igår hann J hem innan Cornelia somnade och det var en mycket nöjd tjej som fick se sin pappa. Tröttheten försvann och hon blev som en solstråle. Lillhjärtat hade nog saknat sin pappa ganska mycket ♥

Jag & J såg två filmer igår kväll och bara kände lugnet. Både jag & C har sovit som två stockar inatt, känns tryggt att ha pappan i huset igen ;)

Just nu är de andra i familjen och hälsar på farmor och farfar, medans jag gör en massa saker här hemma. Fast jag skulle ta det lugnt och ladda för nattens jobb. Men allt går ju så mycket fortare att göra då man är hemma själv.

Men nu tror jag att det blir solstolen tillsammans med en skvallertidning några minuter.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas att det ska rätta till sig med nya Levaxin-dosen, även om jag tycker att du är så himla fin som du är Sara så vet jag att det inte alls är kul att inte trivas med sin kropp. Kul att du börjat med Puh-ordspråk, han är rätt smart den där björnen ;)



Ha så trevligt på jobbet inatt, antar att du läser det här först i morgon, men ändå :D



Sv: Hon är som en liten krabba den rackaren när hon kommer i vattnet! Gode snabb är hon på land nu också, stor skillnad mot för när vi sist sågs :) Har ni tid att hitta på ngt i veckan?! :)

2011-07-31 @ 21:53:46
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Hanna

Sv: Men kör bara en vecka! Eller "lördagsgodis", eller enbart motion eller skippa slasket :) Allt räknas!

2011-07-31 @ 22:53:32
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback