Trötta

Gårdagens stadsbesök resulterade i en blommig bodysuit till Cornelia, hon har redan hunnit använda den och passade jätebra i den. Ska ta och fota henne nästa gång hon har den på sig.

Idag har vi varit till min jobbarkompis som också är föräldrarledig så vi hade en trött tjej nu ikväll, ja även en trött mamma för jag råkade somna med Cornelia och vaknade först 1 timme senare då J frågade vad jag gjorde. Så nu känner jag mig trött och seg, så det blir nog en tidig kväll för mig.

 


Det här är en "gammal" bild på Cornelia som är tagen på en av babysimsgångerna. Kolla märket på hennes badcape ;)

Kommentarer
Postat av: Carin - mamma till Alice

Var har du hittat den babycapen, jättefin!

2011-07-12 @ 22:05:37
URL: http://thew.blogg.se/
Postat av: Hanna

Passande märke, fina Cornelia :) Är sugen på en badcape till Astrid, men har inte hittat något i lagom (nog liten) storlek, får nog ge mig ut på ordentlig jakt på stan nån dag. Vill du hjälpa till? ;)



Sv: Vi badade i Piteälven nu ikväll, det var inte heller så kallt! Helt tokigt, man är ju van att frysa tårna av sig i älvarna :D



Astrid hälsar tack så mycket, och att hon ångrar att hon visat sina sittkonster, nu har vi nämligen sänkt ner botten i sängen, och så ser man inte lika bra vad som händer i rummet ;)

2011-07-12 @ 22:41:07
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback