Sovmorgon!

Åh vilken underbar natt vi har haft. När Cornelia hade somnat så sov hon till 2 men då räckte det att ge henne tutten så var hon nöjd. Sen sov vi vidare till 5 då det var dags för välling. Vaknade gjorde hon klockan 7, då klev J upp med gumman men en timme senare så var det dags att sova igen. Så hela familjen somnade om till 10! Så jag kan säga att vi var utvilade imorse. 

Efter lunchen var jag en sväng på lindex där jag investerade mig i ett par nya leggings. Nu saknas bara en snygg topp så är jag redo för en helkväll med kompisarna nån helg framöver ;)

Ikväll har jag gjort nåt så roligt som att ägna mig åt tvätten, min galltvål har varit försvunnen men idag hittade jag äntligen igen den. Så den har fått gå varm idag, svärmor skulle bli imponerad av mig ;)
Lite jobbigt med en tjej som älskar morötter, jordgubbar och annat som lämnar fula fläckar på vita kläder, så då måste jag ha nåt som tar bort fläckarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback