Sova borta

Idag tar jag & Cornelia och packar ihop lite saker och åker till mina föräldrar där vi ska sova över. Eventuellt kommer även min syster och hennes dotter dit och sover över, det är tur att mina föräldrar har stora sängar i våra fd flickrum ;)
Imorgon bitti blir det att fira våran mamma som då fyller 50år. Det bästa hon vet är när alla barnen (alla 3) är hemma med sina respektive och barn. Då trivs mamma!

Innan vi åker iväg till mina föräldrar så blir det en sväng till staden.

Så här såg det ut imorse när Cornelia åt sin gröt...


Jag skrev tidigare om en ny "heldress" som Cornelia hade fått, som var min nya sommarfavorit. Här kommer den.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Så snygg hon är lilla grötkladdaren! :) Hon ser inte så lite busig ut :D Mysigt att åka hem till mamman&pappan, kan verkligen sakna att inte kunna åka iväg till mina föräldrar när som hellst, det är ju rätt långt till småland. Men den som väntar på ngt gott! :)



Sv: Nä, det är en ganska bra bit bort från sjukan, typ vid Gammliaskogen om du vet vart det är? :) Misstänkte att en av bloggarna bland oss bor i ett av höghusen som var bakom mig på bilen :D

2011-07-26 @ 18:08:29
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Anonym

hihi, en sådan liten sötis!! :)



Är jag det? Ja det ska bli spännande att se de rätta svaren..

2011-07-26 @ 18:53:03
Postat av: Anna

hihi, en sådan liten sötis!! :)



Är jag det? Ja det ska bli spännande att se de rätta svaren..

2011-07-26 @ 18:53:16
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Jättesöt dress :)

Ja visst är det mycket "sanering" efter måltiderna numera, med det är det ju värt alla gånger om ;)

2011-07-26 @ 20:24:51
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback