Massa fint

Jag & Cornelia fortsätter att njuta av att bara vara vi två, men vi längtar mer och mer efter J som är och fiskar i Jämtland.
När han kommer hem ska jag unna mig en (eller fler) riktigt lång sovmorgon, det är jag väl värd efter att ha klivit upp tidigt varje morgon sen i måndags ;)
Hur som helst så verkar han komma hem imorgon eller på söndag. Vi håller tummarna att det blir imorgon då jag ska jobba på söndag, blir lite väl stressigt för mig annars att hinna vila innan jobbet. Men då J inte har kört egen bil så är han lite beroende av när de andra vill åka hem, så han får bara gilla läget.

Idag har jag, Cornelia och svärmor/farmor varit och shoppat till gumman. Så nu är har hon nästan hela höst/vinter garderoben fixad.



Den här tunnikan och mössan köpte jag från HM, mössan tog jag i grått istället.

Allt det här har farmor köpt till Cornelia:


Byxor från Kappahl


Tunnika från Lindex


Tunnika från Lindex


2 par svarta leggings från Lindex


Svart body från Lindex


Mönstrad body från Lindex

Det som inte kom med på bild är två pyjamaser från Kappahl med sniglar på.

På nästan alla de här kläderna har vi köpt storlek 86, så nu kan vi kolla både på barnavdelningen och bebisavdelning. Så det är helt perfekt. Det var svärmor som kom på det!

Cornelia passar så bra i de här färgerna så hon kommer att bli så fin i höst, men det är hon ju alltid ♥
Tusen tack igen för alla de här fina kläderna ♥

Nu ska jag gå ut och vattna i växthuset innan jag tar itu med resten av min att göra lista.
Har precis gjort ett storkok med köttfärssås och spagetti till Cornelia.
Imorgon blir det att göra lite torsk och potatis-och grönsaksmos. Vårat lager i frysen med barnmat börjar sakta men säkert att ta slut så då gäller det att fylla upp det igen.





Kommentarer
Postat av: Carin - mamma till Alice

Jag har också handlat på Lindex, stl 86. Den rosa/svarta klänningen och massor med tights stl 86, men Alice simmar i dom kläderna, det få blir stl 74 ett tag till. De få ligga till hösten!

Så fina kläder som kommit in på Lindex, man blir helt sjuk. :)

2011-07-30 @ 22:52:05
URL: http://thew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback