Kalas i dagarna 3

Här firar vi i dagarna tre. Vi började med min & J:s 11års dag, igår var det Cornelias 8månaders dag som firades och idag fortsätter vi firandet denna gång av J:s mormor som fyller 71år. Så idag åker vi till hans mormor och morfar där det blir att äta mat och säkert nån god tårta till efterrätt.

Annars så händer det inte så mycket här idag. Vi vaknade av att det regnade imorse, det är så torrt här så lite regn skadar inte. Cornelia slog upp sina små vid 6.30 men sen var vi bara vaken en timme tills vi somnade igen. Så vi har fått sova till 9:30 idag, vilket verkligen är lyx!

Jag har glömt bort att berätta det senaste gulliga som Cornelias kompis gjorde igår... Hon kom hit med sitt nintendo ds spel som hon tyckte att Cornelia skulle få spela på, inte lätt att veta vad de små vill leka med ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Sara, har inte Cornelia fått något DS än? Skäms på dig! Det trodde jag alla barn fick då dom fyller 7 månader, det är därför Astrid inte har något än ;) haha



Sv: Jag tror badkaret blir perfa, bara det kommer dvs..Vill komma i ordning NU :D

2011-07-09 @ 17:56:10
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Frugan F

Det är helt fantastiskt härligt! Han har ju velat ha välling någon gång mellan midnatt och halv tre ungefär och sen vaknat för morgonen redan vid fem så vi har varit rätt slitna må jag säga. Så att han sover natten igenom samt vaknar vid halv sju är heeeelt underbart!!!



Nu ska jag passa på att gå och lägga mig tidigt och få många skönhetstimmar! Sov gott!

2011-07-11 @ 21:54:23
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback