Första natten...

Igår gjorde jag klart i Cornelias rum så att hon skulle kunna sova där. När det sedan var dags att gå och lägga sig så fick hon sova i sin säng, så här långt inga problem... Men då får min kära man för sig att han ska klippa gräset vilket hade gått jätte bra om inte Cornelias fönster var öppet och han klippte precis där utanför... Så då vaknade förstås gumman och var jätte ledsen.

Så efter en ny sövning så sov hon igen i sin säng, men vaknade efter ett tag och var jätte ledsen så det slutade med att vi bar tillbaka hennes säng i vårat sovrum och där har hon sovit riktigt bra.
Men vi ger inte upp än, om några dagar gör vi ett nytt försök med att sova i eget rum.







Ni ska se hur jag ser ut om fötterna, jag har fått en massa myggbett och svällt upp ordentligt, jag ser nästan värre ut nu än när jag var gravid förra sommaren. Igår kväll kunde jag knappt gå, idag går det lite bättre. Men det är fortfarande svårt att få på sig några skor. Jag måste vara allergisk mot myggbett för det är inte normalt att se ut så här...

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Så mysigt det ser ut! :)

2011-06-14 @ 11:45:03
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vad mysigt hon har det :) Är riktigt sugen på en sänghimmel till Astrids säng också, både fint, mysigt och mer skyddat från mygg :)



Har du tid på torsdag? Ska till Luleå en sväng då tänkte jag :) Ska vi ses på stan eller ska vi komma förbi? :) kram

2011-06-14 @ 16:11:39
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Vilda-Hilda

Så härligt det såg ut att se C i sin "prinsess säng". :)

Jag har myggallergi... inte alls kul... :(

Hoppas att svullnaden lägger sig snart. Kram!

2011-06-14 @ 16:49:40
URL: http://lillavildahilda.blogg.se/
Postat av: Linda

Mysigt värre ju! Du ska se att ni snart har henne sovandes i hennes rum hela kvällen o natten :-)



Och dessa mygg! MORR! Sänghimmeln ger ju lite skydd med - men våra myggor var smarta och hittade glipan - och Mileon blev uppäten ändå, så nu har jag ett enda stort myggnät över hela sängen som når till golvet på alla sidor. Så... snyggt! Nej, men funkar finfint ;-)

2011-06-14 @ 20:09:37
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Anna

Å jag ser inte alls fram emot dagen då Stella och Malou ska sova i eget rum.. Mannen får träna oss alla tre när det är dax :)



Nej det är bara en sommar-åkpåse men den är ganska tjock och vindtät så jag tror man kan ha den även på vintern med overall och en extra filt faktiskt. Det är i alla fall tanken. Kombipåsarna var konstiga och där var sommarpåsen fleacefodrad vilket verkade lite väl varmt. Vinterdelen (som man knäppte på) var bara en extra vaddering på typ benen så jag chansar på att denna funkar även på vintern. (Det går iaf att ta bort "påsdelen" så man bara får en dyna för riktigt varma sommardagar..)

2011-06-14 @ 20:49:54
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Suss

Vad fint hon har fått det lillgumman:)

2011-06-15 @ 00:59:55
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Va mysigt hon har det.

Jag skall allt åka dit o köpa en sådan.

J väcks av alla jäkla flugor.



Kram

2011-06-15 @ 10:18:54
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback