Loppis

Idag har Cornelia varit på sin första loppis tillsammans med mig och min mamma. Där fyndade jag en antilopmatstol från ikea för 30kr, den har vi redan hunnit använda på altanen. Har tänkt att den ska få vara en utematstol istället för att alltid behöva bära ut våran tripptrapp stol. Tyvärr hade inte stolen nåt bälte så det ska jag kika på imorgon om det kan finnas på ikea, för då ska vi dit och shoppa!
Även min mamma fyndade en gåstol för 48kr (skulle egentligen kosta 50 kr, men vi hade bara 48) Så nu har Cornelia och hennes kusin en gåstol att leka med där.


Efter loppisen har vi bara varit hemma, är för varmt för att göra nåt idag. Jag & Cornelia har badat i badtunnan och även i barnpoolen, men då badade bara C. 

Just nu ligger mitt hjärta och sover, vi får se om det är för natten.... J är iväg och fiskar så jag är hemma själv och bara njuter av lugnet.

 

Kommentarer
Postat av: Carin - mamma till Alice

Hade väl varit mysigt om ni BÅDA hade badat i barnpoolen! ;)

2011-06-13 @ 12:46:08
URL: http://thew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback