Rantat på

Imorse slog den lilla upp sina blå redan halv sex, vilket mamman i huset tyckte var alldeles för tidigt. Men ibland har man inte så mycket att säga till om, bara gilla läget ;-)

Jag & Cornelia har varit och rantat idag, vi tyckte att pappan i huset skulle behöva lite sovmorgon efter att ha hållt på att fixa och dona på gården i flera dagar med en traktor. Om det inte har varit våran gård han har fixat på så har det varit nån av grannarnas.
Det blev en sväng till mina föräldrar, jag & mamma gick på markaden en gång till. Vi var på strumpjakt, men tyvärr fanns inte det ståndet kvar så jag kom hem utan strumpor. Men det kommer fler marknader i sommar.

Även affärn fick sig ett snabbt besök av oss innan vi begav oss hemåt.

Imorgon är det en röd dag igen, måste erkänna att jag blir lite små förvirrad med alla de här röda dagarna mitt under veckorna.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, visst blir man lite snurrig av alla lediga/röda dagar? Har nog svårt att hålla ordning vanliga veckor då Crille jobbar mån-fre :)



Sv: Tror inte att blogg.se har någon app, har försökt hitta åt lilla svägerskan men utan framgång..Tror dessutom jag läst hos ngn annan blogg.se-bloggare att det saknas. Maila och fråga vet ja! :)

2011-06-06 @ 11:43:15
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback