7 månader

Idag blir våran älskade dotter 7 månader. Jag tänker varje månad att shit vad tiden går fort. Tänk om man ändå kunde pausa den lite. Vi lever efter principen att vi tar en dag i taget och att vi tar dagen som den kommer. Självklart har vi lite inplanerat, men jag gillar att vara spontan, kalendern ska inte få styra allt.

Just nu går tvättmaskinen i ett, imorgon ska vi nämligen iväg på våran fotografering. Så det gäller att ha med sig många olika ombyten kläder till Cornelia. Vi vill ha ut så mycket som möjligt av fotograferingen.
Det är tur att det är sånt fint väder ute, tvätten torkar riktigt fort.

Idag har det varit än en dag med strålande sol och nästan vindstilla. Jag tror att det här har varit hitills den bästa dagen i sommar. Vi har varit ute hela dagen, varierat mellan skuggan, barnpoolen och badtunnan. Barnpoolen är på altanen i skuggan, men badtunnan är i solen så då satt vi ett parasoll över. När Cornelia sov så satt jag mig i min badenbaden för att läsa lite grann, men båda gångerna somnade jag i solen. Så både i mitt ansikte och bröstet syns det att jag har fått lite färg.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till Cornelia!! Å, vad skoj med fotografering. Hoppas på att få se en liten bild.. :)

2011-06-08 @ 19:21:41
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Jag håller med! Tiden går nästan lite för fort tycker jag!



Ja, kika på byxorna du. Jag finner dom kanon i denna värme, mjuka TUNNA och bekväma! Söt loose modell också, lite gulligt!

2011-06-08 @ 22:05:21
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Vilda-Hilda

Grattis på 7 månaders dagen lilla C! Och tack så mycket för plask-pools tipset Sara! Det bär antagligen iväg till jysk i helgen! :)

2011-06-09 @ 17:17:57
URL: http://lillavildahilda.blogg.se/
Postat av: www.avlangtantilldig.se

GRATTIS Cornelia :)

2011-06-09 @ 20:37:27
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback