Brillor

För några dagar sedan hittade jag ett par solglasögon till Cornelia, med gummiband bak. Första gången jag testade de på henne så fick gumman panik, jag tänkte inte riktigt till utan testade dem inomhus och då blev det ju helt svart för henne. Andra gången gick det mycket bättre, var då utomhus ;-)



Igår körde vi på med våra sovtider och det gick rätt så bra. Kunde hålla Cornelia vaken till kl 19:30 och då har hon sovit till klockan 6, allt är bättre än 5. Hon äter 1-2 gånger per natt.

Jag har en trött tjej idag, hon har nu sovit i 3 timmar. Jag undra om lilltjejen håller på att bli sjuk för så här länge brukar hon aldrig sova.


Kommentarer
Postat av: Marre

Villken tuffing=P



Jag ringde bvc tanten & hon sa att det är för tidigt att ge messmör för att det innehåller för mycket salt...



aja man vet inte vad man ska lyssna på alla säger olika. Pratade med en kompis som vart utomlands och hon berättade att dom hade salt i barnmatsburkarna som man köper i affären...



Jag är iaf evigt tacksam för tips, man kan dela med sig & lära sig av olika teorier som finns, sen är det upp till var & en att besluta vad man ger sin älskade gulklimp=)



Önskar er en trevlig helg=)



Kram kram

2011-03-04 @ 13:43:49
URL: http://tilldendagen.blogspot.com
Postat av: Blomster

Tuffing! Vart köpte du dom? Jag skulle behöva ett par till Wilma också.

2011-03-04 @ 15:19:23
Postat av: Vilda-Hilda

Värsta coola tjejen! Jag undrar oxå vart du köpt dessa. :) Kram!

2011-03-04 @ 18:02:36
URL: http://lillavildahilda.blogg.se/
Postat av: Anna

haha...vilken liten sötnos!! :)

2011-03-05 @ 21:13:00
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback