Magar

Idag har farmor och farfar fått vara barnvakt till Cornelia då jag & J har varit på ett möte. Efter det passade vi på att gå och luncha och springa in i några affärer. Vi hann även med att handla, skönt för gumman att slippa vara med i affärer.

Till middagen kom min höggravida syster hit med sin son och åt med oss, riktigt trevligt var det. Systersonen la sig på golvet med Cornelia och pratade på, medans hon nyfiket tittade på han *mys*
Om lite mindre än 2 veckor är syrrans bebis planerad att komma, ska bli så roligt att få bli moster igen ♥

När jag ser min systers stora mage så saknar jag min egna stora mage.
Här är en bild på mig när jag var i vecka 38+0, alltså ungefär samma som min syster är i. När jag tog den här bilden så trodde jag att bebisen skulle komma när som helst, men Cornelia lät sig vänta 26 dagar till. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge heter det ju ♥



Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Jag kan med sakna kalasmagen emellanåt!

Men vem vet..Man kanske får göra en till sån underbar resa med ett framtida syskon! :)



Vill ni ha syskon till Cornelia?

2011-03-02 @ 08:42:51
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Det ska man inte göra!

Att få barn är en gåva och gåvor ska man inte ta för givet!

Hoppas ni får en bra dag!

Kram

2011-03-02 @ 09:55:09
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Tre ungar och bebis i magen

Åh så fin du var:)

visst är det härligt med magar!

Ha en fin kväll!

2011-03-02 @ 16:26:28
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback