Skärgården

Tjolahopp!

Ytterligare en härlig vårdag har det varit här. Vi har varit en sväng ut i skärgården och kikat, så himl mysigt att kunna ta sig ut med bilen på vintern.

Sen har vi även varit en sväng på stan, där köpte jag två par nya tunnare vantar till Cornelia. Köpte även lite nya sockar åt mig själv.

När vi var på stan gick jag självklart in på Lindex och kikade på kläderna som jag hade spanat på, men den svarta bodyn fanns inte tyvärr och den prickiga fanns inte i rätt storlek. Men det finns en till Lindex butik här i stan så jag får nog ta och åka dit nån dag.

Jag har hållt på att testa lite olika kläder på Cornelia idag, måste ju ha nåt fint på sig på lördag då vi är bjudna på dop. Så nu vet jag nog vilken outfit det blir, kommer självklart att ta bilder och visa.

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Lindex har ju fått in massa massa fint =)

Jag vill shoppa massor men nu har lillan så det räcker ett tag framöver.



Sen tycker jag att det är så svårt att veta vad hon kommer ha för stl i sommar.

Kram

2011-03-17 @ 20:03:52
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Sara! Tack för dina fina kommentarer hos mig, har inte varit vidare bra på att orka svara eller uppdatera mig på andras bloggar på länge. Mår inget vidare och det måste nog lugna ner sig lite här först tyvärr :/



Vad stor Cornelia blivit! Och så fantastiskt söt :) blir så glad att ni har det bra på alla sätt.



Kommer ni ner till bloggträffen i maj? Hade varit jätteskoj :)



Kram

2011-03-18 @ 08:20:43
URL: http://mijaqi.blogspot.com/
Postat av: Anna

Tack!



Å så mysigt det låter med skärgården..

2011-03-18 @ 12:50:39
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Skrippo

Visst är det ysigt att prova kläder på de små. Tröttnar aldrig på det!



KRAM

2011-03-18 @ 13:25:40

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback