Solglasögon

Jag har fått några frågor om varifrån jag köpte solglasögonen till Cornelia. Jag hittade dem på Barnens hus, de kostade 99 kr.
Om ni inte hittar dem på eran Barnens hus affär så fråga personalen, här fanns de i kassan.

Ni som inte har sett Cornelias brillor kan se här hur de ser ut



Man kan även göra som mamma och ha dem på huvudet ;-)



Jag har nyss fått ett mail från Lindex där det stod att de just nu har ett erbjudande på barnkläder, Ta 3 betala för 2. Gäller på hela barnsortimentet. Erbjudandet gäller bara till 6/3 så man får skynda på. Nu vet jag inte om det bara gäller på deras hemsida eller om det gäller i butikerna också.
 

Kommentarer
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Gäller även butik :-)

2011-03-04 @ 23:04:39
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Det gäller i butik också! :) Jag har varit där å "shoppat loss"! :D

2011-03-05 @ 07:58:39
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback