Sovrutiner

Imorse har gumman haft sovmorgon, hon sov ända till klockan 6, det ni ;-)

Jag tycker att vi har riktigt bra sovrutiner på kvällen, då somnar gumman alltid utan några problem. På dagarna däremot så är hon lite dålig på att sova, framför allt om vi är borta. Så nu är det dags för oss att ta tag i hennes sovrutiner på dagarna. Just nu sover hon i takvaggan och har nu sovit i en timme. Helt perfekt.

Min plan är att hon ska sova en gång på förmiddagen, en på eftermiddagen och sen en till lite kortare på kvällen. Då tror jag att hon skulle orka vara uppe lite längre på kvällen för att då kanske kunna sova lite längre på morgonen.

Men Cornelia är pappans flicka, när han var liten så vaknade han också jätte tidigt.... Så jag hoppas verkligen att det vänder ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback