Effektiv dag

Den här dagen har börjat riktigt bra, dottern sov från 19-05 då åt hon välling för att sen somna om till 08, en riktigt bra natt med andra ord.
Cornelia var på ett strålande humör då hon vaknade, vi började med lite mys för att sen äta gröt (inte jag utan bara C)

Efter gröten gjorde jag ett storkok med köttfärssås, pasta, potatis, morötter, palsternacka, broccoli och ärtor. Sen fyllde jag upp 17 burkar. I vissa blev det köttfärssås & potatis och i de andra köttfärssås och spagetti, självklart grönskaer till alla.
Så nu är frysen full igen med en massa barnmat.  

Vi har även hunnit vara ute en sväng, men det var inte alls skönt, blåsigt och småregnigt.

Om jag ska sammanfatta den här dagen hitills med ett ord så säger jag effektiv!


Kommentarer
Postat av: Frugan F

Ah, vilken drömnatt! En sån önskar jag mig också!! Jag ligger så back i sömn nu så jag snart somnar stående!



2011-05-16 @ 17:33:58
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback