Pensionärer...

Idag har vi haft en mysig dag på en vårmässa tillsammans med Cornelias farmor. Det var ganska mycket folk, mest pensionärer. Hann inte mer än att parkera bilen på parkeringen och lasta ut vagn och sånt så kom det en sur tant och muttrade att vi stod i vägen, då tände jag till på alla cylindrar, ut ur min mun kom ett fult ord bitterf....
Men förutom det hade vi det riktigt trevligt.

Så här fin var jag idag då jag var på vårmässan...

Nu håller jag på att göra en tårtbotten, för imorgon ska vi fira att Cornelia blir 6 månader. Egentligen blir hon 6 månader på söndag men då har vi babysim så då hinner vi inte med det.

Klockan är nu 21:40 och min dotter är fortfarande vaken, har nog aldrig hänt tidigare att hon har orkat vara vaken så här länge. Får se när hon kommer att vakna imorgon, hade suttit fint med en sovmorgon!

Inatt ska J:s kompis R sova över, han är "ungkarl" och världens bästa. Nyss satt han i soffan och matade Cornelia, som att det var den naturligaste saken i världen, första gången han matade en bebis. 

Kommentarer
Postat av: MTVD

Hoppas verkligen hon hörde vad du sa! Tyvärr är jag alldeles för mesig för att våga säga ifrån...

2011-05-07 @ 10:00:24

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback