Sy

Nu har jag precis vaknat efter att ha vilat lite grann inför nattens arbete. Känner mig ganska trött och slut, men jag hoppas att det ska gå över.

Idag har hela familjen varit på stan, jag har varit med i en undersökning om mjölkpaket och då fick maken och dottern roa sig själva. Sen gick vi och åt kinamat till lunch, ja inte Cornelia då som fick äta sin egen mat ;-)

Hann även med att springa in på HM där jag bytte jeansshortsen som jag köpte tidigare i veckan, hade köpt en för liten storlek. Det slutade med att Cornelia var tvungen att ha 86, hon hade kunnat ha 80 men de var lite väl tajta, så då var det bättre med en storlek större.

Jag råkade även slinka in på en tygaffär och köpte ett tyg som det ska bli en barnvagnsdyna av. Har nån av er en sån? Jag är lite osäker på hur man ska göra en sån, men jag och svärmor borde kunna klura ut det tillsammans. Tycker att sitsen på sittdelen blir ganska hård för Cornelia och så tänker jag att det borde bli mysigare och mer ombonat med en dyna.


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Bartnvagnsdyna?



Jag blev toknöjd efter frisörbesöket. Före&efterbild finns uppe på bloggen nu!



Hur ska du klippa dig då? Frisyr? Bara toppa?

2011-05-27 @ 22:03:49
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Sy en egen dyna. Det låter lite knepigt, lycka till.. Jag hade gärna sytt en med en liten påse som man skulle kunna ha på sommaren istället för en åkpåse. Det hade varit smart!! :)

2011-05-27 @ 22:38:38
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Marre

Stora tjejen=D Har hon redan stl 86=D

Till Lucas har jag börjat köpa 80=P

Men jag såg på Lillans mått att hon är betydligt större än min lill kille.



En kram från oss till er=)



Ha en fortsatt trevlig helg.

2011-05-28 @ 06:50:32
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback