Underbart

Vi har haft en helt underbar natt, Cornelia åt sista gången för kvällen vid 18 tiden. Då åt hon 200 ml majsvälling. Sen somnade hon i ungefär 20 minuter och var sedan vaken till 19:30 då hon somnade för natten. Efter det har hon sovit hela natten utan att äta, vaknade klockan 7 och var på ett strålande humör.
Såna här nätter tackar vi inte nej till att få fler gånger! I vanliga fall vaknar hon mellan 3-5 för att äta ersättning.

Jag var nyss ut och hämtade in lite ved, känns nästan som att det är höst ute. Det är ruggigt och kallt, så det blir nog en dag inne och bara mysa på.

Idag skulle visst en traktor komma hit och ta bort massorna som är på gården, så efter det blir det att beställa hem jord och börja så in gräsmattan, men vi tar en sak i taget.

Det här är min sista hel ediga vecka, på måndag börjar jag om att jobba. Men jag jobbar då bara en månad, men ändå. Börjar få lite små ångest och ångrar lite grann att jag har tagit på mig det här. Men när jag väl börjar att jobba kommer det att gå jätte bra, det är bara nu före man känner lite så där. Detska i alla fall bli roligt att lite lite extra pengar som kommer lagomt till sommaren. Av föräldrarpenningen blir man inte rik när man vill snåla med dagarna för att de ska räcka länge.


Kommentarer
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Här är det också kallt och ruskigt =S

Så lite tur är det att man är krasslig så man kan mysa inne =P



Hehe ja hon kommer nog fånga många pojkar med de ögonen ;)

2011-05-03 @ 12:34:41
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv. Ja texten är oslagbar. Melodin vet jag inte men Emelie som sjöng på dopet gjorde det kanonbra.. :)



Härligt med gräs till somamren.. :)

2011-05-03 @ 16:22:42
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Alice fötter fick vi till någonstans runt 9,6-10,3 och stl. 16 satt precis på henne så vi tog ju stl. 17 och har väl 1 cm tillgodo! Dom är inte märkbart smala :)

Jag beställde från linus&lotta/nelly, där kostar dom bara 200kr, ingen frakt betalade jag heller, TIPS! :-)

2011-05-03 @ 19:57:09
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Nu kostar dom visst 299kr på linus och lotta också, va konstigt, jag betalade i alla fall 209kr för loppans. Men det kanske var något erbjudande då! Synd!

2011-05-03 @ 21:59:47
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback