Bus

Tack för alla era kommentarer, känns riktigt bra att ha kommit ut från "garderoben". Vet egentligen inte varför jag har väntat så länge, det har väl inte riktigt känts som rätt tid. Men men nu vet ni i alla fall hur jag ser ut ;-) Om det är nån av er som känner igen mig så får ni gärna göra er till känna!

Idag har jag jag lekt den barmhärtiga samariten ;-) Nä skämt och sido så har jag och Cornelia följt med min mormor till läkaren idag. Sen gjorde vi även stan och ni vet ju vad jag brukar säga, på stan kan man inte gå utan att komma hem med nåt fint till gumman :-)
Så idag kom jag hem med ett par jeansshoorts och en snygg kortarmad tröja/topp.

 
Cornelia har blivit ett riktigt busfrö, man ser riktigt hur det lyser bus i hennes ögon....



Här ser ni hennes tänder



Kommentarer
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Åh va söta små tänder :-)

Alice har med shortsen, jeans och även de rosa-vitrandiga :) Söta!!

2011-05-24 @ 20:44:00
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Linda

Som min hjärna gick på alla cylindrar när jag lästa att du kommit ut ur garderoben, vad nu?! Vad har jag missat för stort?! Ha ha ha!! Och så läste jag fel och att du skrivit istället "ja då vet ni varför jag ser ut som jag gör just nu" så tänkte jag att nä nu har jag missat, nu är det bebis på gång igen! Men så scrollar jag ner och polletten trillar ner.



Så fina ni är! Roligt o ha ett ansikte på dig med - vackra ögon har du!



Riktigt söt busfia i vagnen!

2011-05-24 @ 20:45:31
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja gör det! Kan jag sy såna kan du! haha!



Varifrån är shortsen? Toksöta! Är dom tjejiga eller passar både tjej & kille? Tänkte om det var nåt "tjejigt" tryck baktill som man inte ser eller nåt..

2011-05-25 @ 09:58:49
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gullunge!!! Så fin jacka hon har. Fredagskram

2011-05-27 @ 15:43:11
URL: http://Engeln-nilwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback