Melon

Igår kväll somnade våran lilla fröken vid 19 tiden och har sen sovit till halv sex då det var dags för lite ersättning. Sen gjorde jag ett försök att lägga henne i sängen igen, men då ville hon inte sova. Cornelia och J gick upp och klockan 6 somnade hon om i sin takvagga och sov till 8:15.
Tänk om det här blir hennes nya grej att sova så här bra, jag kan lova att vi inte blir ledsna då ;-)

Favorit frukten här hemma är just nu är melon. Jag & J kan inte sitta och äta det när Cornelia ser det om inte hon får smaka, det blir vilda protester från våran fröken då.

Så här ser det ut när melonen ska ätas.


                  Åh melon, den ska jag ha....


                              Kan själv

Just nu sover den lilla efter lunchen och då passar jag på att sitta här en stund. Sen ska vi gå ut och göra ett ryck i jordgubbslandet. J har börjat att rensa ogräs och har väl gjort hälften ungefär så idag ska det bli färdigt. Sen skulle det behövas krattas lite på gården, men men vi tar en sak i taget och idag är det jordgubbslandet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kan absolut vara värt ett försök.. Tack för tipset! :)

2011-05-04 @ 13:11:55
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Så söt man kan vara :)

2011-05-05 @ 17:25:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Fru F

Ja när sömnen funkar då blir man en gladare människa! Lillen vaknade 05.20 i morse. Det är för tidigt!! Jag börjar bli bra trött nu!



Känns himla bra med vikten, jag är stolt!!



2011-05-05 @ 20:14:19
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback