Värme var är du?

När vi var och hälsade på min syster här i veckan hade hon köpt en sommarpresent till Cornelia. Den bestod av de här söta setet med kläder och en bok.



Igår hade Cornelias farmor och farfar varit i shoppingtaget igen, detta fick hon av dem



Så nu har Cornelia två par shorts, massor av klänningar, tunnare byxor, solhattar och flera kortarmade tröjor så nu borde vi vara redo för sommaren. Men frågan är var är värmen?!

I torsdags så premiärcyklade vi med cykelkärran och det var en riktigt glad tjej som fick åka. Vi har tyvärr inte hunnit köpa nån cykelhjälm än så vi cyklade bara här på området.

 

Nu ska jag börja göra mig iordning för att jobba natt 8 av 10! Snart börjar min mammaledighet om igen :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Beundrar att du orkar arbeta så många nätter i rad, tyckte själv det var väldigt tungt. Men du får se fram emot mammaledigheten :)

Ska du jobba i sommar med?



Jättefina kläder, hoppas värmen är på ingång. Här hänger också klänningarna i garderoben än så länge, lite rädd hon växer ur några snart.



Hoppas du får en lugn natt!

Kram

2011-05-28 @ 22:02:48
URL: http://mijaqi.blogspot.com/
Postat av: Anna

Tack!!

2011-05-29 @ 14:52:04
URL: http://annasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback