5 saker om mig

Jag fick en utmaning av Hanna nämligen att fullfölja fem meningar om mig själv:



1. När ingen ser eller hör mig...

slår jag på radion högt och skrålar för glatta livet, en eller annan dans kan nog också förekomma.

2. Jag går aldrig hemifrån utan...
min fina mobil, från den kan jag läsa bloggar, kolla in fb och säkert ska jag kunna blogga också men jag vet bara inte hur. Ja självklart kan man ringa och svara också ;-)

3. Min blogg heter som den gör för att...
efter några år som ofrivilligt barnlös tyckte jag att det var dags att starta en blogg och vad passade då bättre att den skulle heta än Lillaunderbarn, just för att vi längtade och kämpade efter ett eget underbarn ♥

4. Om jag vågade skulle jag...
göra nåt helt annat i mitt liv, byta jobb och flytta utomlands. Men samtidigt skulle jag inte kunna bo så långt ifrån min familj. Men det hade varit underbart att slippa kalla vintrar...

5. Om tio år kommer jag att...
vara 40år, gift med J, ha en 10 årig dotter och en lillebror eller lillasyster till Cornelia.

Slutligen tänkte jag skicka vidare utmaningen till fem andra bloggare:

Mamman med den tomma famnen

Avlängtan

Vilda-Hilda

Annas underbara

Carin- mamma till Alice



Kommentarer
Postat av: Anna

hihi.. jag har redan utmanat dig i den innan.. Har du missat det??

2011-11-02 @ 19:49:04
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Anna

Det gör inget nu får jag ju veta det om dig ändå! Vi har faktiskt svarat ganska lika..

2011-11-03 @ 06:30:31
URL: http://annasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback