Bortbjudna

Vi fick en liten sovmorgon imorse, Cornelia vaknade 07:40 riktigt skönt!
Det var en jobbig kväll för gumman igår så det var nog därför vi fick lite sovmorgon.

Idag har vi varit hemma under dagen och sen har vi varit till mina föräldrar och ätit 3 rätters middag, inte alls illa att bli bjuden på det.
Cornelias matlust är inte den största, har svårt att få i henne mat. Men glass till efterrätt det är inget som hon tackar nej till...




Lika bra att slicka skålen, för tänk om det finns nåt kvar ;-)

Cornelias utslag är nästan hela borta nu, hon kliar fortfarande lite grann på huvudet. Tyvärr har hon börjat att ta sig mot öronen igen, så vi får se hur det utvecklar sig. Ska hur som helst ringa till vårdcentralen på måndag för att höra hur vi ska gå vidare med allergitesterna.


Kommentarer
Postat av: Marre

Nä vad hon är söt!!!

Lucas älskar också glass=P

Hoppas det inte är öroninflammation igen=(



Kram!!

2011-11-20 @ 03:58:49
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/
Postat av: Luiza

Tack , snälla, fina Sara!!!!

Jag tror mitt humör beror mycket på att jag är fruktansvärt orolig för idag, och vad UL ska visa...

Livrädd.



Massa kramar/

Luiza

Postat av: Vanilla

Tittar in hos dig för första gången! Vad underbart att ni har fått en liten dotter efter så lång väntan! :-)



Såklart glass går ner i den lilla magen! ;-)



Ha en bra start på veckan!

Kram

2011-11-21 @ 09:52:55
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hihi men hur skön är inte hon!!! Så fin! Och så mysiga bilder, fnissade för mig själv när jag såg dem :-)

Kramar Jenny o Milion

2011-11-22 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback