Dubbelt

Gårdagens ögoninflammation i det vänstra ögat har övergått till att ha blivit ögoninflammation i bägge ögonen... Stackars våran lilla tjej, inte roligt när ögonen kletar och rinner hela tiden.
Sen har hon även blivit ännu mer snorig :-(
Jag tycker också att det känns som att jag ska bli förkyld, känner av lite i halsen men hoppas att det ska gå över av sig själv.

Imorgon är det dags för begravning av svärmor/farmor så jag hoppas att vi mår bättre då. Framför allt Cornelia, men samtidigt så slipper hon en massa okända människor som vill komma fram och hålla/krama henne om hon är lite små sjuk, måste försöka se positivt på allt...

Idag blir en dag inne i hemmets lugna vrå och bara ta det lugnt och ladda batterierna inför morgondagen. Imorgon kommer vi att behöva all kraft och ork för att ta oss igenom allt ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Huga, lilla stumpan :( Ni får se det som hennes försvar precis som du skriver :) Det är nog rätt som du tänker, ladda nu batterierna ordentligt inför morgondagen! Det blir nog jäkligt tufft, men det är ett steg på vägen som tyvärr måste tas..Även om man önskar att ni inte skulle behöva ta det <3



Sv: Ja, det är så mysigt på babysången här, ni måste hinna följa med någongång innan terminen tar slut :)



Har en riktigt liten gnällspik här hemma som sovit KASST inatt, så vi får se hur den här dagen blir..Nu sover hon och jag hoppas att det ska rätta till humöret så jag slipper ha henne hängandes i byxorna och gnällandes "maaaaaamaaaaaa" resten av dagen ;)

2011-11-10 @ 09:03:19
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback