hej

Gårdagens vaccinering  har än så länge inte gett Cornelia några biverkningar som feber, men det är väl för tidigt att ropa hej än.

Just nu ligger hon ute och sover i sin vagn och jag sitter här framför datorn och bara känner lugnet. När hon vaknar ska vi åka förbi barnens hus och kika lite grann och efter det ska vi till min systeryster och leka med Cornelias kusin. Det är bara den "lilla" som är hemma, då storebror ska sova över hos sin farmor. Idag blir kusinen 8månader, stora tjejen alltså. Känns som att det var förra veckan hon föddes.

Annars så har jag lagt mig tillgänglig ihelgen att jag kan jobba, får se om de ringer nånting. Om jag inte får nåt jobb så ska vi bara vara hemma coh mysa, inte helt fel det heller!



Kommentarer
Postat av: Tea

Skönt att C sluppit biverkningar.



Sv:

Tack för tipset om garn.

2011-11-25 @ 21:27:14
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: avlangtan

Hoppas hon slipper biverkningarna nu, hoppas ni får en mysig helg!

2011-11-26 @ 10:14:35
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Hanna

Hoppas att hon slipper ont och feber! Nu har det varit nog med tråkigheter för henne tycker jag!



Sv: Vi var i Sunderbyn den här gången också, på folkhögskolan :) Det var mysigt med "egenkväll" på stan med middag och bio, vi käkade på Friends (BO's nya i Önskas gamla lokaler du vet, hälsa J att dom hade riktigt snygg inredning ;)) och kollade vampyrbio :) Idag blir det stan för julklappshandling, och sen ikväll åker vi upp till Bredsel :)



Hör av dig på mobilen om ni ska in på stan ngt! kramkram

2011-11-26 @ 10:23:42
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Hanna

Och, jag glömde:



Skönt att det lugnade ner sig efter ettårsdagen, jag kommer bli galen på mig själv om jag ska fortsätta så här ;) Klart vi ska vara det! Småbröderna måste ju också vara lika gamla ;)

2011-11-26 @ 10:25:06
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback