Mysdag

Idag har vi haft en riktigt mysig dag. Jag och Cornelia började att möta upp min syster på stan strax innan åtta på morgonen för att gå på vip öppet på HM. Där fick vi frukost och 20% på allt vi köpte.
Jag fick med mig en klänning & strumpbyxor till mig och ett hårband till Cornelia.


Här är klänningen.

Sen åkte vi hem igen för att äta lite lunch innan hela familjen hoppade in i bilen och styrde den mot Ikea. Men först blev det ett stop i Torneå där jag fyndade en cerise väpnarluva från Lassie by Reima för 120 kr istället för ca 350kr här i stan. Så den kommer att värma Cornelia i vinter.

På ikea blev det små grejer som Cornelia ska få i julklapp. Sen köpte vi även en expedithylla och 2 förvaringslådor. Så nu känns det som att det är ordning och reda här hemma, i alla fall tills imorgon bitti... ;-)

I söndags fyndade vi två stolar som vi ska ha i gummans rum sen tillsammans med ett bord. Det var på Åhlens som vi hittade de, 49kr istället för 99kr om man hade åhlenskort.



Vi köpte två gröna stolar.

Kommentarer
Postat av: Marre

Kul med fynd=P

2011-11-30 @ 23:15:56
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/
Postat av: avlangtan

Vilken snygg klänning och vilka söta små stolar! :)

2011-12-01 @ 09:18:21
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Pernilla

Jättesnygg klänning! Och stolarna är ju hur häftiga som helst :-)



Sv; Tårtorna jag gör är hur enkla som helst att göra. Marsipan är inte så svårt som jag trodde från början ;-D Rosorna har jag gjort på frihand och sedan duttat pastafärg blandat med vatten på kanterna. Jag blev riktigt nöjd!

I övrigt är allt bara bra med oss!



Kram!

2011-12-01 @ 10:53:40
URL: http://pernillaweb.blogspot.com
Postat av: Mamic

Var ni på Säästö Tex och shoppade? ;) Ett annat litet tips är att om man vill köpa fruktpure till billigt pris ska man gå på Lidl mitt emot, burkar för 4 månaders kostar typ 2 kr st. Det är en liten burk men iaf. =) Sen blir det lite dyrare för 5-6 månaders. Men just för 4 månaders är väldigt billiga, nu kanske det inte är aktuellt för C. =)

2011-12-01 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback