Sorgens dag

Idag har vi tagit ett sista farväl av min älskade svärmor, J:s mamma och Cornelias farmor. Var riktigt tungt på begravningen men den var samtidigt ljus och fin.
Känner mig helt slut nu ikväll, så det kommer att bli sängen alldels strax.

Mina föräldrar och syster med familj hade skickat ett telegram till begravningen och istället för att skänka pengar till cancerforskningen så valde de istället Wabbie foundation. Så på wabbie foundations minneslund så är det en liten hälsning till Cornelias farmor.  Är så himla glad för det, för om inte provrörsbefruktning hade funnits så hade vi inte haft vårat mirakel här.

Cornelia var farmors ögonsten, hon hade kunnat göra allt för henne. Tycker att det är så orättvist att hon inte får vara med och se Cornelia växa upp och Cornelia får inte lära och känna den underbara personen som hennes farmor var.

Hon som höll i begravningen sa nåt fint till oss, när Cornelia blir äldre och vi berättar om vem hennes farmor var och så, ska vi peka upp i himlen och peka på den starkaste stjärnan för det är gummans farmor ♥
Min systerson på 3,5 år skulle visa Cornelia stjärnan och även han berätta om hennes farmor ♥

En ny förkylning håller också på att bryta ut för mig, beror väl på att min kropp slappnar av nu efter allt som har hänt de senaste 3 veckorna.

Kommentarer
Postat av: ♥Joulines mamma♥

Så vackert sagt =)

Kram på er vännen

2011-11-11 @ 21:59:22
URL: http://idaochjouline.wordpress.com
Postat av: Luiza

Sänder en stor kram till dig!!!!



Luiza

Postat av: Frugan F

Varit så dålig på att följa mina vanliga bloggar och nu ser jag ju att jag missat alldeles för mycket. En varm tanke till er med allt som hänt på sistone och ett jättestort grattis till er ettåring! Och hoppas att ni får bli friska nu och att det håller i sig länge. Vi har varit i samma skick vi med och det tar så på krafterna.



En kram i höstmörkret!

2011-11-15 @ 13:18:41
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback