Jobbat

Min mysdag igår som jag hade bestämt skulle bli en lugn dag i tjocksockar och bara vara slutade med att jag fick ett samtal om jag ville jobba två nätter på mitt jobb. Så jag glad i hågen tackade jag till 20 timmars arbete.
Det slutade med att jag har haft en jobbig jobbarnatt med snorig näsa, hosta och allmänt dålig. Så imorse fick jag ringa och tack nej till den andra natten. 

Efter att jag vaknade idag har jag hunnit göra två tårtbottnar till J:s kalas imorgon. Då fyller han nämligen 33år. Funderar på om jag skulle orka mig på att blåsa upp några ballonger. Min systerson säger nämligen att man alltid ska ha ballonger om det är kalas och även Cornelia tycker att det är jättespännande med ballonger.

Ikväll blev Cornelia redan trött vid 17:30 vilket är alldels för tidigt för henne att gå och lägga sig. Så då gällde det att busa och hitta på roliga saker att göra. 45 minuter senare var min trött kropp rätt så slut så då passade jag på att slå på barnkanalen och då hade vi riktigt tur. Precis då började Den flygande mattan där de sjöng en massa olika låtor i en halvtimme. Cornelia dansade loss vid vardagsrumsbordet samtidigt som hon klappade händerna, mycket lyckat med andra ord! 

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag går på Speacsavers (stavning?) och har deras Lensmail tror jag det heter jättenöjd!



Trist med förkylning hoppas du kryar på dig!

2011-10-16 @ 10:05:54
URL: http://www.flatcoated.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback