Kalas

Vi tog sovmorgon idag, jag var den som vaknade först strax efter 8 och jag måste erkänna att jag blev rädd att det hade hänt nåt med Cornelia. Några minuter senare kom J ner och vid halv nio så var det gummans tur att vakna.

Vi fick lite bråttom efter våran sovmorgon då J fyller 33 idag och det har vi självklart firat med kalas hela dagen lång.
Besök har vi haft i stort sett hela dagen. Så nu ikväll så är vi slut som artister. Men mycket beror nog på att vi är förkylda alla tre.

Imorgon var det tänk att vi skulle på kyrkis men det sätter förkylningarna käppar i hjulen för. Det blir en dag hemma förutom på förmiddagen då jag ska iväg till vårdcentralen för att ta blodprover igen.

Nu ska jag sätta mig och fortsätta med filmen som jag håller på att göra.

Kommentarer
Postat av: Luiza

Grattis till din J. Låter som ni haft en intensiv, men bra dag.



Nu blir jag nyfiken på filmen. Jag måste missat att du håller på med det =).



Ha en god natt.



Kramar i massor.

Luiza

Postat av: Tea

Härligt med sovmorgon.



Sv:

Jag tror att mässorna är en gång om året men det finns nog fler olika och kanske att de finns på olika ställen i landet under årat.

2011-10-16 @ 21:58:02
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Ida & Jouline

Så gott med sovmorgon. Det fick inte vi prick kl 7 har hon vaknat flera dagar nu. Men man kan väl inte klaga när hon somnar runt 18.30-19 o sover hela natten. :)

2011-10-17 @ 10:13:31
URL: http://idaochjouline.wordpress.com/
Postat av: Linda

Gud så skönt med sovmorgon!



Tack så mycket!! :-D Tror knappt det är sant ;-)

2011-10-17 @ 15:05:55
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hälsa grattis i efterskott till J! :) Hoppas att ni blivit piggare, hinner vi ses i veckan? Har fullt upp imorgon, är ledig ons, jobbar 09-15:15 tors och 9-16 fre :) Vi saknar er!



Sv: Vi har haft det superhärligt :) Verkligen nödvändigt med en batteriladdarhelg :)

2011-10-17 @ 20:07:55
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback