Lek

Den här natten som vi har haft ska vi inte ens prata om, har varit en hel del ledsna miner om vi säger så....
När vi vaknade strax innan klockan sex så var vi i alla fall nöjda och glada.

Efter lunchen idag har vi hängt på Leos lekland, premiär för både mig och Cornelia. Vi var där tillsammans med två andra mammor och deras barn.

På Leos var det full rulle på de små hela tiden, ja även för oss vuxna. Jag trotsade min höjdrädsla och åkte en stor rutchkana med Cornelia. Vet inte vem som tyckte att den kittlade mest, jag eller Cornelia ;-)

 

Vi hann även med att "bada" i bollhavet, först fick Cornelia vara med bollarna själv tillsammans med sin kompis men det var för läskigt så då var det bara för mig att också hoppa i. I bollhavet tappade jag tyvärr bort min skyddslins till objektivet. Så nu måste jag köpa en ny, har nån koll på var man kan köpa såna till en Nikon systemkamera billigt så hojta gärna till.



Jag trodde aldrig att det skulle vara så här stort på Leos, tyckte att det var riktigt bra upplagt där. De hade till och med en bebishörna där vi var ganska mycket.



Som ni säkert förstår efter mitt inlägg så gillade vi det här, så hit kommer vi att åka fler gånger. Ser redan fram emot nästa gång. Tror att vi ska ta med oss J dit på fredag efter lunch!

Nu ikväll ska vi bara känna lugnet här hemma. J ska iväg så jag & Cornelia ska bar vara och ta det lugnt. Den lilla, ja även den stora känner sig ganska trött. Men nu får vi hålla oss uppe några timmar till.
Sen klockan 21 börjar en av mina favoritserier om, Greys anatomy. Igår var det säsongspremiär för Desperate housewife. Gillar när serierna börjar om!


Kommentarer
Postat av: Vilda-Hilda

Så kul med lekland! Tack för idén! Vi ska oxå ta och besöka ett lekland snart tror jag! ^_^



Fin klänning Cornelia har! Vår lilltjej har en likadan! ^_^



Kram Kram!

2011-10-06 @ 12:38:53
URL: http://lillavildahilda.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Så roligt med lekland!

2011-10-06 @ 14:43:56
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Linda

Lekland är roligt! Ser fram emot när de öppnar leklandet här på nytt - då ska vi dit och busa av oss ;-)



Skyddslins brukar man kunna hitta för billig peng på tradera, det har jag gjort flera gånger då jag lyckas glömma mina här och där istället! Nu finns det ingen risk att jag gör det dock då kamerahuset gått sönder, kul... när man äntligen började fota igen efter långt uppehåll.



Cornelia är underbart söt, gillar den nedersta bilden - busfia!

2011-10-06 @ 16:18:10
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Erica

Leos rules :-) Fast ELias är inte så på än så länge men om några månader kanske?



Det är perfekt att "rasta av" Isak på när det är regn och rusk och riktigt tråkigt väder ute.



Kolla cyberphotos hemsida de säljer det mesta.

2011-10-06 @ 21:35:19
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback