Mycket att göra

Idag har jag varit och köpt mig ett par nya jeans, absolut nödvändigt kan jag säga. Jag är verkligen dålig på att köpa kläder till mig själv, handlar mycket hellre till Cornelia, ja till och med till J. Men idag så blev det äntligen nånting till mig själv.

Annars så har det inte hänt så mycket här hemma. Har börjat att inse att hösten är här och jag har inte "hunnit" putsa fönstrerna än plus en massa andra saker som jag känner att jag måste göra. Så nu tror jag att ska strycka en sak på min att göra lista som jag har i huvudet och det är att rengöra ugnen. Så tråkigt, men ibland nödvändigt.
Skulle även behöva baka lite grann då J fyller år nästa vecka och om dryga månaden är det 1års kalas för Cornelia. Men nu gör vi en sak i taget, ugnen först!

Om dryga timmen kommer jag att sitta bänkad framför tv:n och se Drömmen om ett barn, som startar upp ikväll klockan 20:00 på tv3.
Jag har höga förväntningar på det här programmet så jag hoppas att det blir lika bra som jag tror.


Kommentarer
Postat av: avlangtan

Jag ska med se på programmet.

Självklart kan jag lägga ut recepten sen :)

2011-10-06 @ 19:25:21
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Hanna

Jag kom på att programmet var ikväll då vi satt i bilen påväg hem från Luleå, och då var det redan försent. Sätter mitt hopp till tv3play, men vet inte om de har gratis eller inte..Var det bra?!



Sv: Ja, visst är det äntligen? Sist på bollen, men bättre sent än aldrig ;) Trodde att det skulle vända med den ljuvliga sömnen då jag skrivit om det, men imorse vaknade hon först klockan 8, en timme efter att hantverkarna kommit hit och vi hunnit äta frukost. Jag är i chock! :)

2011-10-07 @ 08:41:34
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback