Kinamat

Igår efter att vi hade ätit middag så var Cornelia riktigt trött och då var det fel tid för henne att sova. Så då passade vi på att åka till det som vi hoppas ska bli Cornelias dagis för att leka lite grann. Tyvärr fanns det inte så där jättemycket att göra där för henne, men med en sandlåda och en spade kommer man ganska långt...






Idag var det dags för min systerdotter V att döpas. Cornelia skötte sig alldeles utmärkt i kyrkan. Hon hade fullt upp med att sitta i sin mormors knä och peka på alla lampor samtidigt som hon säger Där!
Jag även systerdottern skötte sig galant, kräktes lite på min fina dopklänning men sen var det bara glada miner ;-)

Efter att ha varit hem till systeryster med familj på underbart gott dopfika så beställde vi hem kinamat. Cornelia skulle få äta korv och makaroner men jag kan säga att hon nonchade sin mat totalt. Så det slutade med att hon satt och åt friterad kyckling och biff med lök med oss istället, det ska väl börjas i tid...

Imorgon är det kyrkis för mig & Cornelia!



Kommentarer
Postat av: Tea

Skönt att dopet gick bra för alla!



Sv:

Jag hoppas att miraklet och vagnen ska bli bästisar ;)

2011-10-09 @ 21:17:38
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Anna

Klart hon vill smaka er mat.. Det var säkert mycket godare än makaroner!! :)

2011-10-10 @ 09:26:34
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad konstigt med overallinlägget Jag kan se det på min dator.. Jag publicerar det på nytt..

2011-10-10 @ 10:20:01
URL: http://annasunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback