Bus och lek

Igår fick min man igenom sin vilja och vi toppade Cornelias hår och jag måste väl erkänna att det ser bättre ut nu. Passade även på att spara lite hår som jag satt in i gummans fotoalbum, upptäckte då att jag inte har fyllt i hennes framsteg på ett tag så det satt jag och roade mig med på kvällskvisten.

Annars så gjorde vi nog inget speciellt. Jag kände mig lite små låg så jag tog det lugnt på soffan och resten av familjen åkte och hälsade på farmor och farfar.

Idag är det måndag och en ny vecka. Då är det olika aktiviteter som gäller för mig och Cornelia. Idag började vi med kyrkis och på onsdag är det höststart för babysång. Så det har jag också tänkt att jag & Cornelia ska gå på, blir premiär för oss.

Cornelia tuffar till sig för varje gång vi går på kyrkis, hinner inte mer än att ta av henne kläderna så kryper hon iväg till det stora lekrummet. Idag var det kring 15 barn i blandad ålder som lekte och busade.




Så här glad är man när man får vara och busa med andra barn.

Kommentarer
Postat av: avlangtan

Va kul med kyrkis, jag älskar att vi börjat gå på öppna förskolan nu igen. Vi gick när Alice var mellan 3-6 månader ungefär, men nu fyller det ju ett helt annat syfte och det är inte jag som sitter och samtalar med en sovande bebis i famnen längre ;-)

2011-09-20 @ 21:30:56

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback