Hungrig

God morgon!
Sitter här framför datorn medans Cornelia sover gott i sin vagn. Här har vi varit vakna sen strax innan sex. Min mage kurrar och jag känner mig riktigt hungrig. Men just idag får jag inte äta nåt, jag har nämligen tid till vårdcentralen och då ska jag vara fastande. Idag ska de ta en massa blodprover på mig, de ska kolla upp mitt fasteblodsocker och ämnesomsättning bland annat.

Efter vårdcentralen så blir det att åka hem och äta en rejäl frukost, känner redan nu hur det vattnas i munnen ;) När man inte får äta är man alltid som hungrigast.


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

tröjan köpte jag på H&M! Den säljs i 2 pack och kostar 99 :-



Hoppas frukosten smakar sen då! ;)

2011-09-05 @ 09:20:27
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: Hanna

Hoppas det går bra på VC! Jag blir på så dåligt humör om jag inte får äta, så ingen vill nog ta några fasteprover på mig..haha :D



Sv: Det är inte fullt liggläge, men lågt viloläge, du får se senare ;)

2011-09-05 @ 09:27:00
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback