Sång och café besök

Idag har vi varit på premiären av babysången och det får tummen upp av både mig och dottern. Roligast var att träffa alla barn, framför allt Astrid och Edvin!
Cornelia hade mycket svårt att sitta still i mitt knä, det var ju så mycket roligare att krypa omkring. Det roligaste var att krypa fram till ledaren och sitta nära henne då hon sjöng. Undra om det var för att jag sjöng så dåligt?!
Där satt min lilla tjej och klappade händerna och gungade så sött. Jag satt själv och sjöng och klappade takten, eller ja försökte i alla fall. Inte det lättaste att klappa på benet en gång och i händerna två gånger ;-)

Efter babysången så gick vi på ett café. Jag är lite dålig på att komma ihåg att ta kort, men Hanna är det ordning på, så den här bilden har jag lånat från hennes blogg (hoppas att det var okej?)


Astrid, Cornelia & Edvin.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Varsågod att låna, och tack själv! :) Kanske vi tar sången i Boden nästa vecka? :)

2011-09-21 @ 21:46:11
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Anna

Skoj att träffas idag! Hoppas vi ses igen och att Edvin är på lite bättre humör kanske :) Fin blogg du har!

2011-09-21 @ 21:49:07
Postat av: Tea

Som jag skrev till Hanna så gillar jag bilden när de sitter så sött på rad ;)



Sv:

Låter ju lovande med sittvagn. Har satt mitt hopp till sittdelen ;) och gillar läget nu med bärsjalen.

2011-09-21 @ 22:58:10
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Vilda-Hilda

Åh! Vilken gullig bild! ^_^

2011-09-22 @ 12:18:55
URL: http://lillavildahilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback