Gissa

Idag fick jag väcka Cornelia efter dagens första sovstund, så att vi skulle hinna i tid till kyrkis. Vi hann inte mer än in där så var det full fart på våran dotter. Hon trivs som fisken i vattnet när hon får vara och leka med andra barn. Idag höll det på mellan 9:30-11:30, det sista som var där var Cornelia att bli lite små trött så då var det inte så roligt att sitta still i mammas knä.

Även idag hann vi inte mer än att sätta oss i bilen därifrån så somnade gumman. Men när vi kom hem så väckte jag henne för att hon skulle få äta lunch. Efter lunchen orkade hon leka en stund innan det var dags för dagens andra och sista sovningen.

Vi har börjat att bara låta Cornelia sova en gång på eftermiddagen, på förmiddagen är det oftast en sovning men behövs det så får hon sova två gånger på fm.

På eftermiddagen har jag varit till läkaren, men jag blev inte klokare efter det besöket. På natten och morgonen när jag kliver upp så har jag ont i fötterna/nedre delen av benen och har då lite svårt att ta mig ner till nerevåningen. Då jag går i trappen så låter jag som en elefant. Så jag misstänker att jag samlar på mig vätska. Men läkaren tog 3 rör med blod så vi får väl se om de visar nåt. Jag passade även på att ta upp att jag fortfarande inte har samma känsel i höger benet som jag har i vänster benet. Det var de jag fick efter att läkaren stack mig fel när jag fick ryggbedövningen i samband med förlossningen. 

Cornelia fortsätter att få äta själv. Så här såg hon ut efter dagens middag, kan ni gissa vad hon fick äta?


 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag gissar att de flesta förstod men jag fick ändå några kommentarer som gjorde att jag valde och ta bort det! :)

2011-09-15 @ 20:18:28
URL: http://annasunderbara.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

Hihi sötnos.

Kan det vara blåbär eller lingon eller något annat smaskigt.

Hoppas de kan hitta varför du har ont.

2011-09-15 @ 20:40:00
URL: http://idaochjouline.wordpress.com/
Postat av: Luiza

Hihihi...sötnöt!

Hoppas allt är bra.



Varm Kram/

Luiza

Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Gissar på bär av nåt slag! :D

2011-09-15 @ 21:20:41
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: avlangtan

Åh vilken söt blåbärstjej måste det väl vara :-)

Vi var också på öppen förskola idag, mysigt!

2011-09-15 @ 22:41:42
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Hanna

BLÅBÄRSGRÖT? :)

2011-09-15 @ 23:52:02
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback