Bra natt

Cornelia har sovit bra inatt. Igår kväll verkade hon ha lite ont så då fick hon alvedon. Men idag verkar hon inte ha ont, men hon är fortfarande trött.
Hon dregglar och snorar mer än vanligt och från öronen kommer det lite kladd.

Läkaren som utförde operationen bor på samma gata som jag & J är uppvuxna på (Jag & J har nästan bott grannar). Jag sa inget till läkaren vem jag var... Men min mamma hade träffat han igår så hon tackade han för en bra arbetsdag och då hade det kopplat för han vem jag var. Han hade kännt igen mig utan att det kopplade från var.
Hur som helst så hade läkaren sagt till mamma att vi ska tänka på att inte prata så högt nu då Cornelia har hört dåligt tidigare och nu borde hon höra bra. Vilket blir en stor skillnad för henne.

Jag gjorde ett litet test med henne igår då jag började att sjunga imse vimse spindel jätte lågt och hon började genast att le och visa att regnet det öser ner...
Så jag tror definitivt att hon hör bättre redan!!!

Idag har jag varit iväg och hämtat ut min mobil som äntligen var färdig, så underbart det känns! Tänk att man kan bli så glad för en mobil... Och det bästa av allt är att alla mina bilder finns kvar så de måste jag ha sparat på minneskortet. Det som däremot har försvunnit är alla mina telefonnummer, men det var ju inte hela världen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt att hon verkar höra bättre redan nu, hur länge väntar man med att göra hörseltest för att kolla? Det tar väl säkert ett tag innan det räknas som helt läkt? :)



Skickar ett sms med mitt nummer..förstår att du knappt överlever utan det ;)

2012-04-19 @ 13:33:51
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad kul att ni redan märker skillnad! Och najs att mobilen är tillbaka, man är ju så otroligt beroende av den. :) Själv väääntar jag min I-phone, var 2-3 v leveranstid, men har gått 4 nu så jag har precis mailat dom..



SV: Tack! Hittade den i min lillasysters garderob för ett tag sen, men nu börjar den bli lite kort i fram. Men hemma funkar den ju. :)



Kram

2012-04-19 @ 14:17:56
URL: http://langtaneftertvillingarna.com
Postat av: mammaTea

Så skönt!

2012-04-19 @ 20:50:36
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback