Feberfri

Idag har febern hållt sig borta för Cornelia, så jag hoppas att den här sjukdomen går åt rätt håll nu. Hostar gör hon fortfarande men det har blivit bättre. Kanske tack vare Teas tips på att koka vatten och sen sätta i en hackad lök där i och sen låta den blandningen vara i närheten av Cornelias säng. Jag kan säga att det luktade i hennes rum igår...

Det har varit ett underbart vårväder här idag, men vi har mest varit inne. En kort stund i solen fick det bli för mig och Cornelia. Så fort hon är ute så vill hon springa omkring och leka och jag vill inte att hon ska överanstränga sig.

Fredag den 13:e idag, ser på bla facebook att folk är livrädda. Själv så har alltid 13 varit mitt turnummer, så om jag hade lämnat huset idag så hade jag köpt en lott ;-)


Kommentarer
Postat av: avlangtan

Då håller jag tummarna att det vänder nu! Lite frisk luft gör ju gott :-)

Trevlig helg! Kram

2012-04-13 @ 19:25:55
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: mammaTea

Skönt att hon mår bättre!

2012-04-13 @ 20:48:28
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Luiza

Vad skönt att hon är feberfri.



Hoppas du vann på lotten igår ;).



Massa kramar/

Luiza

Postat av: Hanna

Åhå, det var ett nytt knep som jag inte hört talas om förut..Bra att det verkade funka :)



Sv: Du skulle ha köpt dig en lott..Fredag den 13:de var inte det minsta olycksbådande i år :D Bilen skötte sig utmärkt ;)

2012-04-14 @ 20:26:05
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback