Fullt upp

Jag har haft några dagar med alldels för mycket att göra, för lite sömn på natten och sjuk dotter så därför har jag inte hunnit uppdatera här...

I söndags vakade jag av från helgens arbete, sov då några timmar för att sen göra stan med mamma (och Cornelia).
På stan fick jag ett par convers  skor (i försenad födelsedagspresent). Perfekt att handla på stadium nu då alla som är klubbmedlemmar har 25% där på ett helt köp.
Passade även på att köpa ett par sandaler till Cornelia där.





Sen fick även 2 par jeans från Gina tricot följa med mig hem. Nu behöver jag några nya toppar och sen är jag redo för våren/sommaren. Härligt med lite nya kläder!

Igår hade jag planeringsdag med jobbet, snacka om att man är ovan att börja 8:30 på morgonen... Hjälp vad jag var seg.
Det blev en tidig kväll igår kväll, då jag kände mig mer eller mindre trött hela dagen.

Ja just det nu höll jag nästa på att glömma. Cornelia har åkt på en förkylning, så hon sover inte bra på nätterna. Den nya sängen får därför vänta ett tag till. Hon har feber som kommer och går, snoret rinner och på nätterna vaknar hon av att hon är ledsen och tar sig mot öronen.
Ringde därför till öronmottagningen idag för att kolla om de visste när hennes operation skulle bli än och de kunde hon inte säga. Däremot så berättade jag hur maktlösa vi känner oss då hon har så här ont och vårdcentralen som inte kan hjälpa oss. Så jag hoppas att det ska skynda på det hela lite grann.

Grannens lilla flicka på 4 månader har fått vattkoppor, så nu får vi hålla oss långt ifrån dem. Egentligen skulle jag vilja att Cornelia fick det nu men vi törs inte riskera hennes operation så därför tar vi det säkra före det osäkra.


Kommentarer
Postat av: avlangtan

Kul med nya skor till er båda, sandalerna såg ju jättefina ut med stängd tå!

Jag har med handlat lite på Gina, men beställde på nätet, det har ju kommit så fina vårfärger tycker jag.



Fy för sjukdomar :( Krya på lillan!

2012-04-03 @ 19:08:36
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: mammaTea

De röda conversen är så fina!

2012-04-03 @ 19:19:08
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback