Middags gäster

Idag har vi haft supertrevligt sällskap på middag i form av fina Astrid och hennes föräldrar. Tjejerna har lekt och Cornelia har visat Astrid hur man inte ska bete sig vid matbordet....

Varje gång jag träffar Hanna så tänker jag att det är tack vare bloggen som jag/vi fått lära och känna denna härliga familj. Måste säga att det inte känns som att vi bara har känt varandra i lite mer än ett år. Även våra "gubbar" har hittat varandra, så det är en bra kombination det här!

Astrid var så himla gulligt idag, hon ville gärna att alla skulle känna på bebisen i Hannas mage och tog våra händer så vi fick känna. Jag däremot skulle känna på hennes mage!




Finaste Masse ♥


Nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund innan det är dags att gå och lägga sig. Har jag riktigt tur så får jag lite sovmorgon imorgon då Cornelia var vaken till nästan 21 ikväll.

Kommentarer
Postat av: Marie

Mysigt!

Sv: Tack för jacktips! Verkar inte vara så gott om jackor i stl 74/80 tyvärr så utbudet är inte enormt. Får se vAd jag bestämmer mig för.

2012-04-23 @ 09:33:50
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: mammaTea

Härligt att finna såna vänner!

2012-04-23 @ 15:28:33
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback