Rutschkana

Den här dagen har jag spenderat i sängen efter nattens arbete. Medans jag har sovit som godast så har J, Cornelia, hennes faster och kompis varit iväg till Haparanda där de har köpt en rutschkana.
Jag såg en fin rutschkana i reklambladet från k-rauta där en som var 2,37m kostade 699kr. Då jag kollade runt på nätet så kostade samma rutschkana 2699kr. Så därför slog vi till nu.
De hann även med en sväng på ikea, men jag tror inte att det blev några stora svindlade shopping påsar därifrån då jag inte var med ;-)

Till sommaren är det tänkt att vi ska bygga en lekplats till Cornelia. För när man bor ute i skogen som vi gör så finns det inga lekplatser i närheten så då gäller det för föräldrarna att fixa egna till sina barn ;-)


Bild lånad från www.google.se

Om en stund kommer familjen hem och då blir det mys innan det är dags för mig att åka iväg och göra min andra och sista natt för den här omgången.

På onsdag är det dags för Cornelias operation, hon är inte på topp än men jag kommer att åka till sjukhuset så får läkaren göra en bedömning om hon kan göra operationen eller ej. Som läget är nu så är hon aldrig helt frisk :-(







Kommentarer
Postat av: mammaTea

Vilken lång och fin!

2012-04-16 @ 20:46:32
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Erica

Lillstumpan då :-( hoppas hon får operationen och att det är det som gör att hon är sjuk så ofta och att hon sen får bli frisk!



2012-04-16 @ 20:54:42
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se
Postat av: Marie

Vilket fynd!

Hoppas Cornelias operation går bra imorgon. Ska tänka på er.

2012-04-17 @ 10:18:06
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Luiza

Lilla skruttan då...

Jag hoppas verkligen de kan genomföra op. så att hon blir bra sen...



Kul med en liten lekplats =).



Tack för din kommentar.

Jag är ju ganska orolig för hur det kommer att bli om jag drabbats av graviditetsdiabetesen...

Hur var det för dig? Var det jobbigt? Hur blev du påverkad?

Fasiken... jag hoppas verkligen att det var frukosten som gjorde att det gav såna utslag...



Massa kramar/

Luiza

Postat av: Linda

Den kommer Cornelia ha roligt i tror jag! :-)



Vi beställde en klätterställning med rutchkana och en gungställning som man kan bygga på som kommer hem i veckan. Ett schabrak som förmodligen ska gjutas i backen, men stadigt blir det ju. Ska bara hinna få till underlaget först - vi har haft vädret emot oss för att kunna vara ute och fixa.



Bor också ute på vischan så då får man allt fixa lekplats själv. Så en sandgrop och studsmatta ska på plats med så har vi det bra i sommar!

2012-04-17 @ 14:31:06
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback