Tillsammans kan vi hjälpa

Nu har precis 95 barn blivit vaccinerade mot stelkramp tack vare mig. Genom att jag lägger upp det här inlägget på min blogg så hjälper jag 95 barn runt om i världen att få en stelkrampsspruta.

Bakom denna kampanj så står självklart Unicef som genom sitt fantastiska jobb ser till att detta händer tillsammans med Apoteket Hjärtat som skänker 95 sprutor med vaccin för varje bloggare som publocerar denna bloggpost mellan 16:e april-13:e maj.

Mer info finns under bilden.



Foto: © UNICEF/Asselin

Jag är med UNICEF i kampen för varenda unge. Vill du också vara med och förändra barns liv? Bli Världsförälder här: unicef.se/bli-varldsforalder. För 100 kronor i månaden är du med och ser  till att barn över hela världen får vaccin, medicin, rent vatten och utbildning.

Har du en blogg och vill vaccinera ytterligare 95 barn? För varje bloggare som publicerar den här bloggposten mellan 16 april och 13 maj så skänker Apotek Hjärtat 95 stelkrampsvaccin. Läs mer och hämta bloggmaterial på unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj


Glöm inte att pinga ditt inlägg på twingly så att det räknas.

SPRID BUDSKAPET vidare och kommentera gärna när du gjort det kan vi se hur stor skillnad mitt  lilla inlägg gjorde…

Det här inlägget hittade jag hos Sara som i sin tur hittade det hos Josefine. Jag har bara kopierat det, så gör samma sak du med!!!
Tillsammans kan vi göra skillnad!






Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt, heja heja! :)

2012-04-19 @ 20:27:34
URL: http://langtaneftertvillingarna.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback