1:a december

Här har ni en som har sovit bort hela dagen, efter nattens arbete. Känner mig utvilad och redo att åka och göra natt 2 av 3 om en stund.
Medans jag har sovit så har jag drömt om min frisör, gissar att jag längtar tills på tisdag då det är dags för klippning och färgning av håret. Känns verkligen välbehövligt! Till och med Cornelia tar mig på håret och säger klippa mamma, undra om hon har hört mig prata om det eller om det verkligen ser så fult ut ;-)
 
Medans jag har sovit idag så har J & Cornelia varit hos mina föräldrar och hjälpt till med att sätta golvlister på plats i deras sovrum.
J har även hunnit vara och köpa en ny spis till oss. Men då ugnen skulle brännas ut så fick vi inte använda den idag utan det blev kinamat till middag istället, men det var också riktigt gott. Men jag är sugen på att baka och testa hur den här ugnen fungerar. Har tidigare haft en helt värdelös ugn där värmen läckte ut.... Nu blev det en varmluftsugn.
 
Idag är det 1:a december och då fick Cornelia öppna sitt första packet i kalendern, dagens paket innehöll en Pippi film (från tvserien), behöver jag säga att hon har sett den idag ;-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken otur att ni fick äta kina, eller? ;) Kul med ny ugn, nu har ni en bra tid med julbak att lära känna varandra :)

Sv: Tack vad snällt, men Voksin har väl inga hål för bältet? Vi måste ha lilla damen fastspänd så hon inte halkar iväg :)

Blev riktigt nöjd med årets inslagning av klapparna, allt kommer från Lagerhaus om du behöver papperstips :)

2012-12-03 @ 09:28:44
URL: http://hannovsky.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback