Julbord

Nu har jag gjort mina tre helgnätter och det känns så skönt med några dagars ledighet. Om några timmar ska jag iväg och äta (läs frossa) julbord med jobbet. Men innan dess så ska jag hinna fixa håret vilket inte är det lättaste då det ser ut som ett fågelbo... Cornelia ska även hämtas från förskolan.
 
Imorgon ska jag åka iväg före sjutton på morgonen, först lämna Cornelia till J:s mormor och morfar och sen vidare till min frisör. Vet inte riktigt vad jag tänkte då jag bokade tid för klippning kl 8 på morgonen och frisörsalongen ligger ca 8 mil bort ;-) Men men morgonstund har guld i munnen!
 
Nu är det dags att skynda på lite grann så jag inte behöver åka iväg med morgonrock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback