Klippning

Idag har det varit en sån dag som det har känts som att jag klättrar på väggarna. Cornelia har varit less och irriterad på att bara vara hemma vilket har gjort att hon har testat och testat mitt tålamod många gånger. Ta bara när jag gick på toaletten, då hör jag hur hon springer och hämtar en stol för att nå ett paket i adventskalendern som hon snabbt öppnade...
 
Nu är hon i alla fall helt smittfri, idag var vi hemma en extra dag bara för att vi kunde göra det för jag börjar mina nattpass ikväll. Hur som helst så slutade J vid lunch idag så när han kom hem passade vi på att åka in till stan hela familjen. Så skönt med ett miljöombyte.
 
Cornelias hår växer verkligen som ogräs så idag var det dags igen för ett frisörbesök. Från början var hon lite ängslig och ville inte riktigt vara med på noterna att klippa sig. Men väl i frisörstolen med förklädet på sig så gick det bra. Håret toppades igenom och sen fick hon välja vilken färg det skulle få. Cornelia valde att få en lila slinga i håret, så snyggt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Fin C blev!

2012-12-11 @ 20:25:12
URL: http://mammatea.se
Postat av: Hanna

Såna dagar är ju så ljuvliga..då är det skönt att komma hemifrån och bryta trotsandet..men skönt att hon är frisk! :)

Sv: Han försöker verkligen att hålla masken inför Astrid så att hon inte ska bli rädd, och han lyckas bra :) På hemvägen var det dock tur att hon sov..hehe

Massen hälsar tack, och längtar efter att få duka upp gott fika åt er på söndag :)

Både Littlephant och Newbie får stora tummen upp av mig, skulle kunna köpa hem allt :P

2012-12-12 @ 07:10:56
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Hanna

Sv: Astrid hälsar tack återigen, och visar sin tacksamhet med ordentliga mängder fika på söndag ;)

2012-12-13 @ 10:17:26
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback