Nytt läkarbesök

Ytterligare en natt med lite sömn har det blivit. Cornelia har hostat och rosslat riktigt mycket. Blev ett nytt besök på vårdcentralen idag. Läkaren misstänkte först att hon hade fått lunginflammation, då hon lät så mycket. Det blev provtagning, vilket inte var så populärt för den lilla. Snabbsänkan visade inget och de andra proverna som togs tog några timmar tills svaret kom, men läkaren har inte ringt mig så det var nog inget.
Så då inte sänkan visade nåt trodde läkare att Cornelia hade en riktigt elakt virus. Så det är bara att vänta ut det.

Det har inte blivit mycket sömn under dagen för henne heller, utan ett tag är hon pigg men mestadels av dagen har hon varit ledsen och velat vara i famnen.

Fettisdag är det idag, så efter besöket på vårdcentralen gick vi in på affären och köpte semlor. Cornelia fick en egen dagen till ära...





Behöver jag säga att det blev duschen efter den här semlan ;-)

Kommentarer
Postat av: avlangtan

Här har vi också hosta, Alice alltså. Så tråkigt! Kan det inte bli vår och sommar snart så man förhoppningsvis slipper några omgångar med baciller?? :-)



Gott med semla, jag åt ingen igår men har ätit ett par hittills så det får räcka :-)



Krya på C!

2012-02-22 @ 19:31:44
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Ida

Sötnosen då hoppas hon piggar på sig.



Jo det visade sig att jag fått heltidslön i jan och feb.

Så antingen åker jag back nästan 70 timmar eller blir skyldig kommunen pengar. Det värsta är att det är DE som gjort fel och inte jag.

Sen visst jag borde tänkt på det när jag fick lönen men jag fick en viklön ock en vanlig lön och de är inte specificerade utan blandade. Så de pengar som

Jag skulle sparat kommer gå tillbaka :(

Blev så ledsen och uppgiven. Kram.

2012-02-22 @ 20:18:45
URL: http://denvackrastestunden.wordpress.com/
Postat av: Frugan F

Hon är så himla söt hur kladdig hon än är! Hoppas ni slipper mer sjukor nu. jag har blivit förkyld och lillen hostar fortfarande mycket och kändes nästan lite varm i morse. Orkar inte mer sjukor just nu!!

2012-02-23 @ 12:14:13
URL: http://trueflink.blogspot.com
Postat av: MTVD

Haha här åt vi semlor igår. L tryckte i sig 3/4 semla och A åt 1/2. Riktigt mumsigt tyckte vi alla att det var :)

2012-02-25 @ 10:00:56

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback