Sjukstuga

Tack för era förslag vad ni vill läsa om, jag kommer att ta tag i det när Cornelia har blivit frisk. Ja vi har sjukstuga här igen. Den här gången är det magsjukan som har knackat på dörren med en himlans fart.

Cornelia har varit gnällig på eftermiddagen, men jag tänkte att det berodde på att hon bara hade sovit en timme. Hon ville inte ha nåt att äta eller dricka, inte ens när jag plockade fram hennes Hello kitty flaska (ja en sån har hon också...)
Gick i alla fall och la henne för att vila en gång till, men hon vaknade efter 30 minuter och var ledsen. Men när hon såg att J hade kommit hem från jobbet så blev hon lite gladare och ville upp till hans famn. Dit hann hon inte mer än komma så kom första spyan rätt över pappan sin och efter det har det fortsatt. Både jag & J har hunnit bli nerspydda. På 2,5 timme så har hon kräkts minst 20gånger :-(

Just nu ligger hon och sover på soffan. Mitt lilla ♥

Nu är det bara att hoppas att jag & J klarar oss.


Kommentarer
Postat av: Marie

Men stackars liten. Hoppas hon blir frisk fort och att du och J klarar er.

2012-02-07 @ 20:46:47
URL: http://familjedrommar.wordpress.com
Postat av: Greta

Krya på er

2012-02-07 @ 21:55:41
URL: http://torparfru.blogspot.com
Postat av: Carin

Men fyyy stackars lilla! Hoppas hon krya på sig fort!



Gå in på ebay.se (inte com) och sök "wallies" så kommer det upp jättemånga! Jag googlade om storlekar, Alice har stl 5 det är stl 22.

För att betala måste du registrera ditt kreditkort med paypal, det är lätt och säkert. Jag har haft paypal i flera år!

Sen när du ska betala så är det bara att trycka ok, ok, ok, godkänd och ok typ, sen är det klart. :)

2012-02-08 @ 07:11:50
URL: http://thew.blogg.se/
Postat av: Sara

Stackars liten! Hoppas det är snabbt övergående och att du och J klarar er!



SV: Jag virkar filtar till barnvagnen, men vi får väl se när jag tröttnar. Inte min grej i vanliga fall, men tyckte det vore kul med något JAG har gjort till bebisarna. :)



Kram

2012-02-08 @ 10:26:27
URL: http://langtaneftertvillingarna.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback